Wednesday, December 22, 2010

SOZ'U SÖZ YAPAN SERDAR ÖZKAN'A...

Plakayı isim ve soyisime uydurmayı anlamıştık da Serdar Özkan'ın plakasında yer alan SOZ'a iki nokta daha koyarak SÖZ haline getirmesine anlam verememiştik. Serdar Özkan kendini epeyce belli etmek istiyor ki SOZ'den SÖZ'e geçiş yapmış. İşte bu arabadaki Serdar Özkan dedirtmek için...

Görgüsüzlüğü geçtik bu iş başına iş açtı epeyce. Serdar bu hareketinden dolayı hapis cezasına çarptırıldı. Davayı karara bağlayan mahkeme, genç futbolcuyu suçlu buldu ve 1 yıl 8 ay hapis cezasına çarptırdı. Hükmün açıklamasını geri bırakan mahkeme, Özkan'ın 5 yıl denetimli serbestlik uygulamasına tabi tutulmasına karar verdi.

SERDAR ÖZKAN NE DEMİŞTİ?
"Kendime ait arabanın okunan plakasını araba işlemlerimle uğraşan Ömer isimli birine yaptırmıştım. Plakanın üzerinde Ö harfi yazılmayacağını bilmiyordum. Plakanın mühürsüz olduğunu da bilmiyordum. Plakadaki düzenleme benim bilgimin dışında yapılmıştır. Resmi belgede sahtecilik işlediğim iddiasını kabul etmiyorum"