Monday, November 29, 2010

GUTİ'DEN SÜBYANCI İDDİALARINA YANIT!

Geçtiğimiz yıllarda Guti'nin bir erkekle öpüşürken fotoğrafları yayınlanmış, İspanyol futbolcunun eşcinsel olduğu iddia edilmişti. Fakat açılan dava sonucu bu haber kaynaklar tarafından yalanlanmıştı.

Şimdi bir başka iddia ortaya atıldı. Milliyet Gazetesi'nden Mehmet Çiftçi'nin haberine göre Guti yaşları 10-17 yaşındaki kızlarla cinsel ilişkiye giriyor, tabir-i caizse sübyancı olarak adlandırılıyordu. Guti düzenlediği basın toplantısında bu habere ateş püskürdü. Guti "Dava açacağım. Bu haberler nasıl üretildi bilmiyorum. Böyle haberler İspanya'da çıkmıyor ama Türkiye'de nasıl çıkıyor anlam veremiyorum" dedi.

Guti şöyle konuştu: "İspanya'da çıkan haber benim tanıdığım 2 insanın bir davada yargılanması. Benim tek bağlantım bu insanları tanımam. Bana mahkemeden gelen bir şey yok. Ben İspanya'da suçlanmazken Türkiye'de benim suçlandığım yazılmakta. İspanya'da benim 10-17 yaşları arasındaki kızlarla ilişki yaşadığım yazılmadı ancak Türkiye'de nasıl çıkarıldı bu haberler anlamadım. Ama kimse benim üzerimden rant sağlayamaz" diyerek tepkisini dile getirdi. Haberin aytıntıları burada...